Knattebio o bäbisbesök

Hejhopp!
 
Så var det lördag o här skriver jag på blanka dan, det är man inte van. Min kära familj sover o jag väntar på Eva, Tommy o Asia. Vi ska åka o shoppa en sväng, varma o braiga kläder till Asia så hon inte fryser när hon kommer hem till Florens där de inte har kläder för kyla så som vi har här hemma i Sve.
 
Andreas var o jobbade imorse o jag vaknade 9.43 gäääsp! var e Signe tänkte jag knallade upp grejsade lite o efter 10 öppnade jag dörren till hennes rum, eller ska jag säga sjusovarens dörr? För hon var inte vaken, men vaknade o hade ingen lust att kliva upp med detsamma heller.. I vilket fall som helst så kom vi oss iaf iväg på knattebion i Sickla efter att ha kört på tok för fort o superstressat så hade vi väl 1 minut tillgodo innan filmen började. Det var Lilla Anna o Långa farbrorn. Himla mysigt var det o lite spännande ska jag säga :)
 
Ikväll ska vi låna ut vårt kök till Evas karl Tommy, det lär bli nåt italienskt kan man tänka? Det är så härligt att ha Eva o hennes familj "hemma" även om jag vet att de har press på sig att hinna överrallt o hälsa på alla. Så vi är glada att de också hinner leka med oss.
 
Nu ska jag hitta på nåt annat! Ha det gott tills vi hörs nästa gång! Trevlig helg!
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Saknar er<3 fina Signis!!<3

2013-10-24 @ 07:45:15
Postat av: Moster i Boan

Hoppsan Det var ett tag sedan jag kollade ser jag Det är så kul när du lägger ut bilder och skriver Ha det Vi höres Kram systra

2013-11-07 @ 21:09:59
Postat av: Moster i Boan

Vart har du tagit vägen Jag skulle vilja se några bilder på Signe /Syster

2014-01-18 @ 08:41:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0