Mamman tänker.. strax

Okej då, bara för att jag sitter här i min ensamhet då familjen sover o jag ser att klockan snart är slagen.. Så kan jag inte låta bli, men hon fyller ju inte förrän i eftermiddag kl.17.07. BusfialottaSigneluringMammaochPappasÄlskadeGokunl :)
 
 
 
 
 
Ja är man stolt så är man å ja.. jag skulle kunna sitta här Hur länge som helst, men det ska jag inte för när lillan vaknar är det vi som ska fira födelsedag.
 
Avslutar med en bild som inte alls är gammal och konstaterar att 2 år från att vara en liten pruttis till just 2 år är en tid där det händer grejer. StOrTjEj.. HeJ /mamman 
 

Kommentarer
Postat av: Eva

Gotjejen, vad stor hon har blivit :) Hoppas hon fick en underbar födelsedag. Puss och Kram till er alla!

2013-05-08 @ 12:45:49
Postat av: Jannice

Stortjejen... =) Hoppas födelsedagen var fantastisk! :)

2013-05-14 @ 11:42:39
URL: http://rockginger.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0