Lite blandad kompott

Puuh!
 
Det var skönt att skriva av sig, faktiskt. Så nu kommer jag att bara köra på o kanske inte snacka så mycket om det som händer inuti mig utan det som är mest värt för mig å vem är det då.. jo fröken fialotta kärleksbarn!
 
 
Rent krasst så kanske jag inte orkar skriva så mycket mer just nu, men jag slänger ut lite bilder iaf. O hoppas att vi ses snart igen! Hejdå så länge! Å du ett tips från Coachen, jobbet bör inte ta mer av ditt liv än 25%. Tänk på det o vad du vill åstakomma med ditt liv! Vad är viktigast för dig?
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Moster i Boan!!!!!

Vilken snygg brud Jag längtar efter när jag ska få dricka kaffe med Signe vid hennes nya spis Kram på er

2013-01-18 @ 12:50:41
Postat av: Kusin Johanna

Älskade underbara Signe. Vad jag saknar er!! Kramar och Pussar

2013-01-24 @ 17:58:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0