En dag innan dagis

Hej hej!
 
Tänkte jag lite snabbt skulle fixa ett inlägg innan vi ska iväg till dagis, Signisen sover och vi ska vara där mellan 13.30- 15.00 idag.
 
Det har varit helg och i fredags kom min systedotter Johanna hit, hon mellanlandade här på vår soffa innan hon skulle vidare till Las Palmas, där hon ska jobba som barnflicka ett tag framöver. Vi hann med en liten utekväll och myste på tillsammans. Jag la fram mina förmaningar och kände mig själv ganska gammal när jag gjorde det men är man 33 så kanske man har gjort några fler äventyr på gott och ont än när man är 20? Men mest av allt hoppas jag hon hade det kul och förstår att jag bara vill väl :)
 
 
Signe och jag följde med till Arlanda för att veta att hon kom någolunda rätt och vi vinkade av henne allt vad vi kunde!
 
Det finns en tjuv i vår familj.. eller en som tycker väldigt mycket om gräslök..
 
 
Idag har vi varit ute och lekt i parken innan vi gick in för lunch och vila, i parken hade vi en dejt med Ludvig och Linda.
 
 
Hon ser inte så munter ut lillan, men Ludvig tyckte det var schysst att ha bruden med sig :)
 
 
 
Nu vaknar visst Signe och jag ska skynda på! Vi hörs en annan dag!

Kommentarer
Postat av: Eva

tjuven är en riktig gofis :)

2012-09-13 @ 15:25:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0