Cykeltider hej hej Cykeltider!

Ja nu ska ni se! I söndags monterade vi cykelsadeln, provade att åka i garaget och runt huset när vi ledde cykeln, det var roligt. Men utan hjälm ingen cykling! Igår på lunchen tittade Signe och Andreas förbi mig på jobbet så vi drog och köpte en hjälm till lillfisisen. Farmor och farfar hade sponsrat i tidig 1årspresent.

Idag var det så dags på riktigt, att ställa in hjälmen var inget roligt. Men när vi satt fast henne i sadeln så var det inga problem. Hon skrattade när jag cyklade på min cykel brevid. Det var så kul att se henne :)







Det var roligt ända tills hon somnade, gojäntan! Inte för att det var trist, men vi tordes knappt cykla när huvudet bara hängde än bak, än höger o än vänster.





Lagom hemma på Sjövikstorget vaknade hon och fortsatte att le med tunga nyvakna ögonlock.

Ja annars är allt som vanligt här, jag jobbar och Andreas och Signisen har det gott och rår om varann på dagarna. Nu ska jag hoppa i duschen, har just varit och tränat och eftersvettningarna har precis gett sig. Fräscha jag.. Nattinatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0