10 månader och pottanvändare

Hej hej!

Nu har jag jobbat en hel vecka och en dag. Å det är faktiskt ganska roligt. Alla har varit så varmt välkomnande å jag tycker det är roligt att få tänka på annat och få saker gjorda som inte bara har med min lilla stjärna att göra. Å att få gå på toaletten själv kan vara ganska skönt, förlåt min lilla skatt. Fast när jag kommer att tänka på min lilla Signe så tar jag fram en bild i telefonen och ler, sen jobbar jag lite till :)

10 månader blev lillfia i tisdags också, tänk vad tiden går och idag kissade hon på pottan för första gången. Jag kommer att höra av mig igen. Men nu vill jag mysa i soffan med pappan min alldeles egna prins.

Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0