Lata dagar

Ååå så skönt att bara göra ingenting, eller egentligen gör vi nåt hela tiden.. men under väldigt lång tid och utan krav eller måsten.
 
I måndags var vi till Boltjärn och lekte och umgicks. Signe käkade blodpudding och sen ramlade vi in hos Karin och David i Ånge. Vi brukar passa på att köra långmys när vi väl ses, det betyder att vi umgås hela långa dagen, äter massa gott sen sover vi över och umgås dagen efter.
 
På kvällen igår anlände vi Andreas mamma och pappa igen. Vi käkade middag som sig bör och sen satt vi ute och myste på gräsmattan. Igår var vädret sommarlikt och det blev lite fotografering på gräsmattan. Farmor hämtade en skurhink med vatten för att hon tänkte att Signe skulle få plaska lite.. Men småplaskiningen ledde till att mammam lyfte ner sin lilla skatt i hinken. Och det var roligt!!
 
Nu lägger jag bara in bilder rakt av från igår, ta de som det blir!
 
Först var vi i Ånge som sagt och vi väntade in Karin, David och Linnea innan vi drog ner på byn för att spana läget, Signisen var på sitt charmigaste humör och poserade glatt till sin mammas lycka :)
 
 
 
 
Hos farmor och farfar var vi först nakenfis, sen blev det bad i skurhinken. Man tager vad man haver.. 
 
 
En slant hon hit.. å en slant hon dit.. å en slant hon ner i diket.
 
 
Om man nu tycker om att bada och "koka kaffe" (du vet bubbla under ytan med munnen..)när man badar så kan det tänkas att det blir lite trångt i en hink.. men det går bara man ger sig fasiken på det! Men farmorn hon tyckte det såg lite roligt ut..
 
 
 
 
Ser nu att jag efter att ha knäppt massor ändå lagt in samma bild hit till bloggen ett par gånger, men det bjuder jag på..
 
 
 
 
Nu ska vi ut och busa, för klockan är för en gångs skull inte mitt i natten utan alla är vaken. Jag har bara rymt in och gömt mig här vid datorn. Fast nu ska jag hoppa ut och leka med min familj. Det gäller att passa på, för pappan ska fara i från oss. Så nu gäller det att kramas och sniffa på varann så vi klarar oss ett par dagar utan honom. Vi ses!
 

Kommentarer
Postat av: Moster u Boan!

Vad kul och sitta titta på dessa fina kort du knäpper. Undra om man kommer och få någon förstoring på nån tjej i jul klapp (Ja undrar jag) Ha det nu så bra när ni har kommit hem till Södern Kram på er alla Jag längtar redan efter er fast ni nyss har farit

2012-07-19 @ 10:16:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0