Ska man eller inte?

Jag prenumererar på tidningen, "Vi föräldrar" och nu har de sån här omslagstävling igen. Det känns lite sådär, alla vill ju ha med sina barn som de tycker är så fina. Det där har legat och hoppat upp lite nu som då.. undra om jag ska skicka in Signe? Hon tycker ju jag vore toppenfin som omslagsflicka.. eller skulle jag bli som den där morsan i Hollywoodfruar om jag skickade in bild? Eller är jag som den där mamman jag läste om i Aftonbladet som köpte fettsugning i julklapp till sitt barn och som förra året gav ungen bröstinplantat?? Hmm.. jag vet inte.

Jag funderar en stund till, men om.. så behöver man förstås en schysst bild. Å jag som aldrig blir nöjd, eller om det är Signe som alltid ledsnar på sin fotande morsa? Som idag..





sen går det lixom utför..



ja typ..



Fast ganska roligt har vi :)

I går kom jag på att jag skulle fota henne när hon var in action, jag vet inte om jag skrivit det men hon ÄLSKAR sin egen spegelbild och vi har endel spegelgarderobsdörrar. Om hon håller på att leka med något kan hon komma på att "ja just här borta vid spegeln är det en fin och roligt tjej.." Å då kryper hon dit fortare än fortast.
Det är bara det att jag kanske borde ha varit snabbare och haft renare dörrar, för dels är de som sagt inte superblanka + att de genast blir nerdregglade. Ni förstår snart varför.





Som sagt, hon är ganska så kär i den där tjejen i spegeln :)



Annars så hade jag en liten egen stund igår förmiddag. Andreas och lillfis gick ut själva på förmiddagspromenad. Jag ville följa men kom samtidigt på att jag kunde få testa att vara själv, snart ska jag ju börja jobba :(
Å vad gjorde jag då? På med Winnerbäck, högt! Lite plock o fix och sen satte jag igång med ett skorpbak!



Då det var skorpor var de inte rostade och torkade förrän på kvällen men de blev både fina och goda. Jag tänker alltid på min mormor Dagny när jag äter sånna, Andreas mamma gör också sånna men jag gjorde mina egna ur den rutiga "Sju sorters kakor"-kokboken.

När Andreas och Signe kom hem, blev det genast massa bus i huset vilket resulterade i att de senare även myste tillsammans i soffan.



Igår var det även babysim, det stod på kvittot när vi betalade att det skulle vara 7 lektioner, igår var 6e tillfället och vikarien delade ut betyg..hmm. Hon påstod att det bara skulle vara 6 tillfällen, men jag ska nog allt skriva till Vattenhuset och vara bitter. Inte bara för att det verkar vara klart även med 3e kursen utan fröken som var vikarie för vår ordinarie fröken som vi hade igår stod också och fikade medan vi och barnen badade. Dåligt tycker jag. Till på köpet så har det varit en massa repetioner och "nu verkar barnen trötta, så de ska få vila på mattorna" Det är inte för det jag betalar typ 200:- per halvtimme. Nej ursh, nu ska nog surhaggan JaG checka in för idag. Imorgon får vi besök av morbror Gunnar.

Vad tycker du? Ska jag skicka in en bild till omslagstävlingen?


Kommentarer
Postat av: Kusin Johanna

Hejsan! Alla bilder du har på Signe som jag har sett är super fina och Signe skulle bli en perfekt omslagsflicka så jag tycker absolut att du ska skicka in en bild till tävlingen! Säg till bara om du gör det så vi kan rösta!:) Massor massor med bamse kramar! Jag saknar er massor!

2012-01-17 @ 11:31:16
Postat av: Sandra

Hejsan, vilken fin blogg du har! :D



Lust att bli länkad? jag ger dig en länk http://sandracederbom.blogg.se/2012/january/du-blir-lankad-1.html gå in på sidan och gör de följade 3 saker och du får en länk i min blogg! :D <3

2012-01-17 @ 11:53:16
URL: http://sandracederbom.blogg.se/
Postat av: Sofia

Spegelbilderna är ju klockrena o skicka in. Häftigt o söt bebis. Puss till Signe o go Åsa <3

2012-01-17 @ 12:29:02
Postat av: isacs mamma

vilken liten sötnos:)

Hoppas att du får en bra dag!:)

2012-01-17 @ 13:07:54
URL: http://[email protected]
Postat av: Moster i Boan!!!!!

Fundera nu inte så mycket utan skicka in en bild på (lilla Åsa). Gör inte du det så skickar jag in en bild på dej när du var liten (skämt och sido)

Hoppas att du och min kära älskade lille bror har haft det trevligt när han var ner.

Ha det så bra syster yster Kram

2012-01-19 @ 19:37:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0