Att tugga på en penna..

Ja vem har inte kommit på sig själv med att göra det.. alltså jag vet inte om jag gjort det på ett tag men jag vet att jag definitivt gjort det.. man har funderat och tänkt, när man gick i skolan.. ja typ så.

Signe "hittade" en penna som verkade god..



Det gick väldigt fort, det blev tyst också.. ja det syns kanske inte så mycket men jag kände, men ojoj då typiskt. Nu mer finns det inga pennor i Signehöjd, tror jag..

Kom på mig själv idag att jag inte bloggat ett tag. Nu har jag försökt en stund ikväll men det verkar ha varit nåt knas med sidan, det har gjort att mina tankar blivit lite tröttare, vilket kan hända gör inlägget sisådär segt? Jag har kollat på bilder om jag har fått någon bra att fastna på mitt minneskort i veckan, men det är mest Signis som vanligt och kanske inget ni inte redan sett?

Vi var ute på endel upptåg i förra veckan, sånna här mysiga promenader. Shit vad jag kommer att sakna dem sen när jag börjar jobba.. Vi har vandrat endel själva, vi har dejtat våra mamma&barn kompisar och spatserat gata upp och skogsstig ner eller nåt sånt.



Egentligen skulle jag och Signe tagit tåget upp till Norr i helgen för 2-års kalas, men det blev inte så. Vilket känns supertrist nu när helgen och kalaset börjar närma sig. Fast jag vill ändå försöka få till en resa innan jobbet kallar. Innan Signe föddes hade jag först bestämt att jag skulle börja jobba i januari, jag hade ingen aning om vad jag skulle fylla dagarna med och såg framför mig att jag skulle hinna åka hem till Norrland massor med gånger och besöka flera andra kompisar och städer. Nu har jag velat och flyttat fram när jag ska tillbaka till jobbet, så många mamma& Signe resor till Norr har det inte heller blivit, kanske inte en enda när jag tänker efter. Hur många andra kompisar och städer har vi hälsat på? Ja n0ll. Har jag haft det svårt att fylla dagarna, har det varit långtråkigt? Nej knappast, verkligen inte.

Trist inlägg, men jag är en trött tjej. Så jag slänger in handduken för ikväll. Hoppas vi ses en annan dag!



Jag är bara för dum vad gäller detaljer i bilder.. jag kan inte låta bli att lägga märke till.. ja ni ser den gröna Carlsbergsbilen på det här kortet. Men det bjuder jag på och tackar snälla Linda för att hon tog bilden, det gäller att skynda när man har med småttingar att göra. För i nästa stund är inte gunghästen nå rolig, å då blir det ju ingen bild.


Kommentarer
Postat av: Moster i Boan!

Äntligen Jag har kollat nästan varje dag och få se nya bilder på lilla bönan Men så dyker upp två bönor (mina älskade 2 Stockholms bönor) Kram på er Hälsa Andreas

2012-01-31 @ 11:40:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0