Vi vill vara friska..

Hejsan hoppsan, välkommen till krassliga familjen.. Signis är fortfarande inte 100, jag önskar bara hon kunde äta. Jag kanske oroar mig tokmycket som jag möjligen inte behövde. Men min lilla gofis har ju inte lika mycket att ta av som sin mor. Igår käkade hon riktigt vid middagen och ett hopp tändes men nää sen har det inte varit intressant med mat, alls. Har testat att ge henne sånt som hon verkligen älskar, men det vill sig inte. Hon gapade även med munnen när jag gav henne kokt äpple med kanel. Hon åt upp nästan allt jag tagit fram men så kom en hostattack och vips kom det upp :(

Annars har vi andra här testat på en sväng magsjuka och när jag själv andas så låter det mer eller mindre som ett tröskverk. Å till helgen har vi biljett bokat till hem till Norrland. Men jag hoppas, hoppas att vi är på banan redan imorgon..



Idag på eftermiddagen slog det mig att jag inte sett eller hört ett skratt på hela dagen så då gjorde vi ett gåstolsrace och då blev det en rolig stund, sen fick vi kramas och mysa innan det blev läggdags.



Hmm, ja det är väl dagsstatus från vår gata söder om söder. Tjing och hej från mig!


 

Kommentarer
Postat av: Catrin

Å så mysigt att se henne i den klänningen! Finis!

Nu är det NÄRA NÄRA NÄRA,så jag hoppas ni frisknar till, helst igår.



Jag har nog lyckats bytt bort min lördags kväll mot lördag morgon så vi kan mysa allihopa!

2012-02-16 @ 08:46:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0