Liten förkyld tjej

Jag har väl haft det på känn ett tag, men idag verkar det ha brutit ut. LillSigne har hosta och snorar som aldrig förr. Just nu är det bara tårar och tråkigt. Hon vill vara nära och tillsammans med oss hela tiden. Mammas och pappas lillhjärta.



Dagen började bra, vi snyggade till oss och for och handlade.



Nya jeans igen, jag kan bara inte få nog hon är ju så snygg i jeans. Det kanske inte är jättesmidigt, krypandet går inte så fort med snyggjeans. Men det gör å andra sidan att vi hinner med henne :)



Vi har försökt att sova middag inne idag i sängen, men det vill hon inte.



Så vi får fortsätta vara nära och krya på henne. Dock har jag bröd på jäsning men det är snart klar och ska bakas ut. Så nu slutar jag för idag.

Trevlig helg på dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0