Fre 13e, en bra dag att gå på

Ja så har hon då äntligen vågat släppa taget :)



Det var i fredags, den 13e. Moster Eva-Britt och Nils var på plats. Det var inget maraton direkt, det var som taget ur en basket match.. Vänster ben fram o tillbaka ett par gånger sen kom höger också vänster igen sen så insåg lillis vad hon gjorde och slog sig ned på baken. Sen har det väl inte varit så mycket gång på egen hand, men det var väl en bra början? Stolt mamma hurrade och blev alldeles glad! Vi får väl se när hon är igång på riktigt men jag kände att jag bara var tvungen att skriva ned det här, så vi minns tillsammans i bloggen. Det finns inget bildbevis på stegen så jag fuskar med en bild från idag då hon är glad o håller pappa i handen.

Annars allt som vanligt, helgen kom sprang iväg och försvann, nu är det snart kvällning och måndag med jobb imorgon. Fast det har varit en härlig helg med middag i fredags med syrran och Nils åsså de första stegen förstås. På lördags morgonen när vi klev upp möttes vi av ett snötäckt Liljeholmen. Det blev en slödag inomhus, familjemys med bus och skratt. Idag har det både varit strålande sol och regn, men då var vi och handlade så det gjorde det samma. När solen väl tittade fram tog vi en prommis med Seved, Simon och Edvin. Simon och Edvin är födda den 9e maj, det är kul att se våra små tillsammans och se vad de växt. Nu blev det inte så mycket lek då barnen somnade och vi var ute med vagnarna på promenad men det är skoj iaf och skönt för själen att få sig lite värmande vårsol.

Nu ska jag dränka er med lite bilder från idag, det bara är så att jag måste.. O som ni vet så är det inga naturbilder eller bilder på ditten eller datten, det är förstås på de jag håller mest kär i hela världen :)


Sigisen o pappan



Om än pappan var lite trött efter gårdagens konsert?

 



Å bara en till för att den är så fin :) En tänkande liten tjej.. mammas älskling



Hoppas ni får en bra vecka, vi ses när vi gör det! Ha det gott allihop :)

Kommentarer
Postat av: Moa

TJOO SIGNIS snart så springer du!! :). fina bilder du har lagt ut, som vanligt :). snart ska jag hem å sova. Va tvungen å titta in en sväng här först. Puss från mig

2012-04-16 @ 05:02:52
Postat av: Eva

Stora tjejen, snart kommer dom där små benen göra er galna, haha :)

2012-04-16 @ 10:04:58
Postat av: Catrin

Heja Signe!!!!!

2012-04-16 @ 10:26:57
Postat av: Maja

Ååh nu hittade jag din blogg, lägger genast in den på min lista! :)



Så fina bilder du har på din lilla sessa, hon är ju för söt!! :)

2012-04-22 @ 10:08:57
URL: http://majaochwilda.blogg.se/
Postat av: Jannice

Härligt! Go-Signe med den tjusiga frisyren! =)

2012-05-03 @ 10:51:40
URL: http://rockginger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0