Sugen, men lite rädd och vad hände med henne?

Ibland går det fort.
Men jag har ju lagat middag, ätit, busat bäbis, stretchat ryggen (ja det gör jag inte så ofta men idag är vi inte vänner riktigt så jag tänkte bjussa ryggen på lite mys i hopp om att vi ska bli vänner igen!)

Men sen då, ja Kärleken han blev kvar på jobbet.. Gosfia snurrade runt i gymmet och somnade.

Mamman är bjuden på fest ikväll, skulle först bli hämtad här hemma typ nu. Men det går ju inte när inte pappan har kommit hem. Å jag vet inte om mamman hade tordas ändå, men jag har bett att få möta upp lite senare. Det är flickor från förr. Det skulle vara, kommer bli, förhoppningsvis så kul :) En stund åtminnstonne. Fast hur gör man? Ska man lixom fixa sig? Hej här kommer jag med mascara som är 100 år å jeansen är slitna, men jag ska köpa nya när jag fått bättre form, å ja, tröjan är svart, eller var innan den blev urtvättad, men det är en gammal som har funkat på fest förut å den känns okej för mig.

Så typiskt mig att måla upp sådär, det är ju egentligen bara att ses å det tycker väl jag också! Men att få tänka lite när det ändå var 4 september 2010 jag var på fest senast gör väl inget? Helt sonika så beger jag mig ut i natten om allt går som planerat å barnet verkar kunna vara utan mammans bröst en liten kväll.

Hoppsan nu vaknade hon. Å jag vill mysa så nu lämnar jag bloggandet igen. Attans det här är ju skoj ju.. för mig som får skriva av sig lite.

Kommentarer
Postat av: Jannice

Kul att du kommit igång! =)

Hoppas du hade roligt på festen...

2011-09-24 @ 08:25:54
URL: http://rockginger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0