Stakt och uthållig till jul?

Ser ni? Jag kan.. få till det här med bilder :) Hurra det bor en hacker i oss alla. Undrens tid är ännu inte förbi.


Jo, idag har jag varit på mitt första PT-pass och Signe har varit på MiniSats själv första gången, det gick sisådär.. Mamman svettades och bäbisen klarade sig i 45 minuter sen hördes i högtalarna "Kan Signes mamma komma till minisats, Signes mamma till minisats." Det var precis efter att vi kört ben, så jag haltade på skakande ben mig dit så fort jag kunde. Sen fick min PT vara "barnvakt".

Varför PT? Ja inte är det för att jag är Stockholmare.. nej jag har alltid velat å man får se det som en investering i sig själv för det är fan inte billigt. Önskade mig av Andreas i julklapp för massa år sen, men kom inte till skott. Så nu hade jag några timmar att ta igen + att de hade erbjudande om köp 12 få 2 på köpet. Sagt och gjort. Jag och M som vi kan kalla henne träffades för ett par veckor sen, hon kändes bra. Seriös och lite sträng å bestämd, eller nä, men det var inte en biffgubbe å inte en liten 20årig lillsnärta. Så vi träffades som sagt, gick igenom mål å det var där jag sa att jag ville vara "Stark och uthållig till jul" Sån som jag alltid har varit, eller typ innan världens bästa tjej kröp in i min mage. Nu är hon ute och jag vill fungera och må bra ända in till tidens dagar just därför PT.

Annars är det här min 4e vecka jag tränar som tidigare på gymmet sen i mitten på april då jag slutade för att det inte kändes bra, jag blev lixom orörlig. Fast det var vattengympa-pass på slutet men det var säkert bra på nåt vis. För förlossningen gick ju såå smidigt, haha, värkar i 1 1/2 dygn. Men det var det värt så här efteråt. Men säg inte att jag sagt det om jag någonsin blir på smällen igen och ska till att föda..

Sen nu på eftermiddagen kom Jennie förbi, vi drog iväg och shoppade. Mamman fick jeans, tröjor, trosor å hela medivitten, pappan fick nå han behövde å ja Signe hon fick 2 klänningar, pyjamasar och mössa. Jag ska lägga in lite bilder snart, måste bara fixa bildbevis först annars blir det lite svårt. Jag är inte så mycket för klänningar å rosa tjejkläder men de här kommer bli kanon! Vi ska ju på 30års fest i helgen :)

Nu känner jag mig i fas och det som skavde bakom örat, att jag inte kunde lägga in bilder i bloggen har jag löst. Nu är det sängen som väntar för imorgon är en ny dag då jag mår bäst om jag är någolund pigg.

Jag passar på att lägga upp ett par bilder på magen när vår lilla stjärna bodde där inne, så ni kan se att det finns endel att jobba på för mig och min PT M. Får man visa naket? Fast bara lite.. kanske är sånt lite avsmakligt eller pinsamt. Men ser det ut som jag bryr mig?


Kommentarer
Postat av: Jannice

Ja hua, tänk vad starka vi är ändå som orkar bära omkring på såna där kolosser i flera månader. Det är minsann inte illa!

2011-09-28 @ 18:58:25
URL: http://rockginger.blogg.se/
Postat av: Pia

Men käre jesus... Jo jag minns att den var stor... men att den var SÅ stor...

2011-11-07 @ 18:06:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0