I början på något nytt

Hur börjar man blogga? Jag som knappt läst någon annans.. jo okej jag har läst nu sen jag blev mammaledig men innan, nää då hade jag inte tid för sånt. Det kanske jag hade, men jag förstod inte att det faktiskt kunde vara ganska roligt. För det kan det har jag ju märkt. Å det lixom kliar i fingrarna, att få skriva lite, bara kluddeliklottra, tjattra, klinka på tangenterna ja eller typ SPEKULERA.

Ja så om nån nu skulle råka komma förbi och läsa så ber jag om ursäkt om nån tar åt sig något som de inte borde, de som känner mig vet att det slinker en del grodor ur det här kakhålet å då blir det ju kanske inte bättre när jag skriver heller. Men annars, Välkommen till nybörjarbloggandet med mig. Jag känner mig redan inspererad att köra igång. 

Jag ska bara.. fixa lite, kommer tillbaka när jag gör det. Hepp så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0