Västertorp

Vilket jädra tjatter om Juholt, blablabla.. man blir helt matt. Han har gjort fel och jag orkar inte höra längre. Avgå sätt in en bra kvinna istället. Slut. Det roligaste må då vara att han har lägenhet i Västertorp. Vårt kära Västertorp. Vi har ju bott där o jag tycker det är soft, det var även där jag o Signe var o fikade för några dagar sen på kanelbullensdag..

Jag har haft problem med bilder i min blogg och jag tror jag vet varför. Jag hade raderat bildera ur arkivet i bloggen, jag fattade inte att man var tvungen att ha dem kvar där för att de skulle ligga kvar i inlägget. Men nu har jag sparat om och hoppas bilderna finns där. Alla utom en, den med bilen som nån märkt "Bon Jovi" för den bilden har jag raderat från kameran också så den finns inte kvar.

Igår skulle jag ha tränat med PT M men hennes dotter var sjuk så det blev inget. Så Signe och jag tog sovis och sen kom Micke och vi tog en promenad och lunchade tillsammans.



Jag är så glad att jag har Micke, han är verkligen min bästa killkompis. Tänk vad han fått utstå under våra kompisår, under min graviditet och nu, allt bäbissnack. Han må vara härdad innan han möter kvinnan i sitt liv.


Sen igår kväll var det Världens Barn-gala på tvn. Ursh jag tycker det är så sorgligt. Vi ringde och gav lite men ändå något. Sen kunde man logga in för att hämta en egen bössa att gå runt med idag, jag tänkte.. Ja! Men så nej, fast jag tänkte när vi ändå vandrade runt såsom vi brukar jag o Signis så kunde vi ha skrammlat. Men så blev jag lat Svensson o nu struntar vi i det. Signe somnade o sov middag efter maten också hon sov från 18-19 nånting, jag somnade också och sen sov hon till 23.30, Tror ni det blev en lätt läggning sen?

Jag måste passa på att lägga in en bild från middagen igår, ser ni att hon visst var lik en hemsk man som höll på med konstigheter i Tyskland förr i världen?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0