Vad är det som regnar ner från skyn?

Puuh, vilket väder alltså. Men Signe och jag drog till Sickla tidigt i förmiddags och tog en promenad en timme innan det var dags att gå in och träffa PT M. När vi skulle hem därifrån, ja då regnade det som fasiken och det har det gjort sen dess. Vi blev lite sen också så det blev ingen sångstund nere på kyrkan för oss. Men vi har varit hemma och sjungit istället.

Idag var det en sån här ROLIG hämta postendag :)



Det var både paket och kort. Lena hade skickat till mig och Signe hade fått från Östavall. Både Lilja och Loke hade fixat och gjort så mycket fint. Det var teckningar och armband och halsband och sen förstås ett kärleksbrev från Loke till Signe. Vykortet hade kommit från Anneli och Peter som var här förra helgen. Tänk att det är så roligt med SnIgElPoSt



När det är sånt här oväder brukar det alltid vara massa jobb för Andreas så även ikväll. Så jag och lillis klädde på oss och sprang till affären och köpte lite gottis, Signe fnyste och lät allmänt skumt när regnet nådde hennes ansikte. Väl hemma tände vi massa ljus och hade myskväll. Nu sover alla som bor i den här lägenheten utom jag.. men jag är snart där jag också. Hejhej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0