Spaghetti premiär

Hon har en väldig röst mitt barn, inte för att hon skriker och är vansinnig speciellt ofta men hon kan bli förbannad av att inte ta sig frammåt på golvet riktigt lika fort som hon vill och hon kan höja rösten lixom i sång. Ja det är det jag hör just nu, Signe och Andreas har just lekt på golvet och nu sitter de i soffan, Andreas försöker läsa nån broschyr om Aktier, men Signe överröstar honom.. Det låter lite som om det sitter fast i "baken" om ni förstår..

Idag blev det spaghetti och köttfärssås för de vuxna i det här hushållet. Den lilla var väldigt förtjust i att pilla på spaghettin och slänga dem på golvet de som inte gick in i munnen.



Annars har jag tränat med PT M idag och så har jag ringt ett samtal jag bävat för. Men det är väl bara att ta sig i kragen och göra klart.

Den där gå-stolen ÄR rolig, igår liftade Signes hund med, den som hon fick av morfar och Ingrid i doppresent.


Nixpix, nu ska familjen gå på promenad. Tur att vi har reflexer på vagnen, för attans vad mörkt det är på kvällarna. Kram o hej!

Kommentarer
Postat av: LillMoa

Go jäntorna..!! tänk jag blir så glad och läsa vad du skriver..SAKNAR ER!

2011-10-27 @ 10:52:57
Postat av: moster i Boan

vovven blev säkert glad när han fick en åk tur Men vad heter vovven? Kör lugnt Signe Kramizar moster (mor-mor)

2011-10-27 @ 21:12:20
Postat av: Jannice

Har du ringt? Bra jobbat! Jag väntar med spänning på detaljerna... =)

2011-10-30 @ 20:36:45
URL: http://rockginger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0