Glada Huddik, Grattis Micke 30 år!

Nu var det ett par dagar sen, för vi har varit i Hudiksvall och haft släktmys och firat Micke som blir 30 år den här veckan. Det har varit några underbart mysiga dagar, Signe och jag tog tåget upp i torsdags Catrin hade fixat värsta bra platserna så jag å lillis mådde finfint under hela resan.


Jag hade förhoppning om att Signe skulle sova å ja det gjorde hon också i kanske 20 minuter, max.


Men annars rullade det på som vilken tågresa som helst, en tur till Bistron, lite kaffe. +Då endel kommentarer om vilken liten fin tjej jag hade. Dagen till ära hade jag klätt på henne klänning så det var ingen som trodde hon var en kille, vilke annars händer ibland att folk undrar. Hon hade till och med halsband, såklart "Lyckopenningen" som hon fick i doppresent av Moa, Micke och Bengt. Allt för att smöra lite extra för finaste Moa. Vilket senare på kvällen visade sig vara ett bra drag, för Signe höll högljudd låda ganska länge på kvällen. Ursh, jag har inte varit med om maken och resultatet blir väl att det lär dröja med bäbis i Hudiksvall åtminnstonne.

Men efter en natts sömn blev det morgonmys

och vi drog ut och gjorde Huddik. Det var KANONväder och alldeles underbart med småttingarna å mosters flickor Catrin och Moa. Haha, känns så skumt att skriva och säga så. Jag kan inte fatta att de idag är så stora och att vi är mer som kompisar. Om man tänker tillbaka på hur små de var för inte allt för länge sen.. när jag var barnvakt och vi ägde somrarna. Jag hoppas våra upptåg gjort er gott :)

Väl hemma i lägenheten hade vi sång och bus stund. Det är så mysigt att höra hur de tjattrar med varann..



Får be att återkomma, den lilla har vaknat å jag behövs där hos henne.

Kommentarer
Postat av: Jannice

Är det bara jag som inte ser bilderna? Tråkigt! :(

2011-10-05 @ 11:24:35
URL: http://rockginger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0