forts, Huddik inlägg:

Jo, vilket toppenväder det var i helgen. Kanske skrev det igår, minns inte men det var så mysigt så jag å Signe satt kvar ute när de andra gick in. Vi passade på att byta en blöja och mysa där utanför porten




På lördagen var vi alla samlade, vi sprang på stan utan något mål, alla åt olika håll.. det var syster med man, Catrin med gubbe och barn, Bengt och jag å Signe. Andreas hade jag lämnat av för att hjälpa stackars Moa & Micke att städa upp i kaoset som vi alla bidragit till. Det blev jättefint och HerreJe vad Moa bakade och fixade. Det blev en lyckad tillställning och vi mådde alla gott. Signe käkade banan för första gången det verkade mumma :)

Kommentarer
Postat av: Jannice

Nu var det annat, nu kan jag se bilderna på lilla gosisen... =)

2011-10-05 @ 11:25:31
URL: http://rockginger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0