En dag i gallerian

Nu har mina gäster gått ner till sig och prinsen är ute på galej. Ånge bandet "Kill Kill Pussycat" spelar på söder och det är givet att man ska gå. Men nån måste vara hemma med liten så det är jag. Hoppas de gör en kanonspelning som leder till fler :)

Idag har vi inte gjort många knop men nog avverkat alla butiker i gallerian här i Liljeholmen tror jag. Kan inte fatta hur kul det kan vara med barnkläder, det är nog som pappan säger att jag shoppar mycket, men Signe är värd alltihop o hon bara måste få det mesta. Just nu har jag fått noppran på mössor.. Jag skyller på att man måste vara utrustad när det blir kallt..



För så är det inte sant? Skulle man sen tappa bort en mössa så måste det finnas flera att ta fram och använda..

Innan Andreas drog iväg så fixade han lite käk till oss damerna som var hemma, gubbarna har ju varit i Globen på hockey. Han bara tjoff, tjoff så blir det gott.


Tog en fin bild på S-Å och gofisan i soffan tidigare i förmiddags som jag bara måste lägga in också

Hennes min vet jag inte vad den säger men jag tror alldelses säkert att den betyder att hon DiGgAr S-Å väldigt mycket!

Annars är det lugnt här i lyan också nu. Inga krumelurer eller nåt som lurar. En nöjd mamma framför datorn. Tänk vad tillfreds jag blir när jag får vara med mina nära.. Men ett litet blogg inlägg är väl bara på sin plats eller hur? Har för övrigt spanat in andras fina bloggar, tänk vad duktigt folk det finns. Jag faller lätt för sånna med många fina bilder, som beskriver nåt och som man bara vill läsa vidare i. Undra sa flundran om jag någonsin kommer att inspirera eller lära mig ta fina bilder ett + vore förstås om man kunde redigera.. Men än är det inte för sent att lära sig. Gäller väl bara att jag tar mig tiden att leka loch lära mig.. Puh, jag har bara inget tålamod. Jag vill bara kunna lixom. Hörde att Andreas sa till Signe vid nåt ögonblick "Du har lika långt tålamod som din mor" Ja, jag har inget att säga i mitt försvar. Tålamod är inte min starka sida. Så var det sagt. Hej för nu! 


Kommentarer
Postat av: Jannice

Men oj, vad gullig första mössan var! Och tro mig; den erfarna trebarnsmamman, många mössor behövs, så är det bara!!! =)

2011-10-09 @ 20:18:52
URL: http://rockginger.blogg.se/
Postat av: eva

finaste signe i världen har finaste mössorna, jag diggar pälsmössan, varm å go :)

2011-10-10 @ 11:40:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0