Nu drar vi snart..

Har varit ute på en liten promenad, Signe sover på balkongen och jag tar mig en kopp kaffe och en chokladbit. Den där bikiniformen hinner jag ändå inte få till :)

Ska packa, hörde att min resekompis Jante hade fått ihop till mycket grejer.. vi får väl se hur det här slutar. Stor resväska har jag införskaffat iallafall. Imorgon bitti far vi och kommer hem på kvällen den 13e. Signe blir 7 månader imorgon. Tiden springer och ja nu ska jag lämna er en stund för att få till det här med packningen. Vi hörs och ses!

Vi ska till det här stället här nedanför, ja så ni vet om ni kommer förbi, vars vi är någonstans.


Kommentarer
Postat av: moster i Boan!!!!!

Ha nu så trevligt på resan flickor Kram moster

2011-12-06 @ 10:00:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0