Mamma, pappa & barn återförenade

Japp, nu är vi hemma igen. Att resa är bland det bästa jag vet, jag ska aldrig sluta resa och upptäcka nya platser. Det är härligt och spännande och man inser och uppskattar det man har hemmavid när man kommer tillbaka hem. Att resa med lillSigne har inte medfört ett dugg problem. Vi har haft en mysig mamma-barn vecka. Det var dock en viktig del som saknades och det var pappan, men det kan vara bra och längta lite också :) Å vi har ju haft med oss våra kompisar Jannice och Juva.



Dessvärre åkte de på en magsjukesväng men de var snart på benen igen och undertiden rymde jag och Signe iväg själv på egna upptåg om dagarna. Hotellet var jättefint och lägenheten som vi hade var bra och hade en enorm balkong där vi alla trivdes hur bra som helst.



Och jag inser nu att attans vad jag knäpper bilder nu för tiden.. på.. Signe. Det är nästan bara bilder på henne, men är man stolt mamma så är man. Jag kommer att lägga in endel här i inlägget faktiskt, jag kan bara inte låta bli.



Vad finns det annars att berätta om resan, ja en hel del säkert men jag är för trött för att börja rabbla och dokumentera det nu. Kanske kommer det lite glimtar sådär allt eftersom. Vi får se?

Det har varit skönt och varmt fast ingen hetta och gassande sol, men det har varit toppen för barnen. Det har varit tidiga morgnar, 06.30 lokal tid och likaså tidig kväll senast 22.30 tror jag att jag släckte nattlampan nån kväll. Jag har läst boken "Varför gråter inte Emma" den om Arbogamamman som miste sina 2 barn när de mördades, så ja endel tårar har jag också gråtit på Teneriffa.



Egentid deluxe, Gokaffe på en uteservering med en sovande bäbis i vagnen :)

Roligt var också att Signe och Juva hittade varandra under resans gång. Först var de väl inte så intresserade men efter ett tag kunde den ena ropa något till den andra som svarade, ja också var de igång. De letade nyfiket efter sin kompis om den ena varit iväg en sväng, gullisarna..



Mamma och Signisen på restaurang:




Signe badis i UV-dräkt:



Signe och mamma upptäcker en lekpark på strandpromenaden:



Mamman fotar sin fina bäbis:



Signe smakar på bitringen, för det är så skönt.. men ingen tand ännu:



Jag sa ju att det var många bilder.. men vill man inte följa oss så behöver man inte. Jag vill och då blir det så..



Men nu ska jag ge mig för idag och hoppa bums i säng. Jag är trött och det är sent. Jag har inte ens fått upp hela packningen än heller så jag hoppas det fixar sig imorgon. Tvätten är åtminnstonne avklarad, check! Känns som den här semesterveckan gick så fort, så fort.. men nu är det bara att köra på. För min syster informerade mig idag att det är julafton nästa vecka. Puuh! Jag trodde det var veckan efter.. haha. Förvirrad som vanligt.

Dags att avsluta som sagt och jag ger er bara en till bild idag. Den talar sitt tydliga språk. Godnatt!!




Kommentarer
Postat av: Jannice

Bättre sent än aldrig... Jättefina bilder! Shit, vad det känns längesen redan... :(

2012-01-03 @ 21:16:53
URL: http://rockginger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0