IKEA och julbord

Några dagar har passerat, jag har varit matt och haft feber. Var lite kinkig men sov bort en dag med Signe i sängen och vaknade idag kry. Hoppas det så förblir :) För nu börjar det dra i jultarmen. Det är ju så mysigt! Hoppas Hoppas att Tomten kommer till Erikslund!!

Igår var det söndag och babysim. Så fort badväskan kommer fram och Signe ser den så kan vill hon inte släppa den med blicken eller handen. Bandet mellan dem blir starkare och starkare.. Lilla fröken bad är allt annat än en badkruka!



Sen är hon stolt ståtjej också, att få stå och hänga i köket, det är ganska roligt det. Men rätt vad det är släpper hon och DuNs ner på rumpan!



Idag har vi lekt med Micke, vi har åkt runt och spanat in julen och jag bestämde att en resa till Ikea skulle bli perfekt. Det resulterade i att det blev JULBORD med lax och tillhörande mums till lunch. Inte för att vi intog vin och snaps.. men tänk de som det gör på Ikea. Haha, rent av komiskt. Eller tokigt? Det var jag, Signe och pensionärerna. Signe tog all uppmärksamhet och käkade först upp sin mat och sen även massa julbordsbröd..



Nu måste mamman slå in klappar.. för julen står för dörren som sagt and I LOVE IT!!

Kommentarer
Postat av: Moster i Boan!!!!!

Nu är det inte många dagar kvar så kommer ni hem till Norrland Kram till mina små Moster

2011-12-21 @ 18:08:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0